sâmbătă, 6 iulie 2019

Relicve [= echivalentul moaste] Budiste (Buddha, Marpa, Milarepa s.a. multi), iunie 2011, Pitesti si Arad













Expozitia “Heart Shrine Relics Tour”
Arad [Teatrul Clasic "Ioan Slavici" (Bv. Revolutiei/Balcescu, nr. 103)],
24 – 26 iunie 2011

Programul de vizitare a expozitiei:
Vineri 24 iunie: orele 17.00 (ceremonia de deschidere) - 19.00
Sambata 25 iunie: orele 10.00 – 19.00
Duminica 26 iunie: orele 10.00 – 19.00
Intrarea este libera.

Va fi expusa colectia de relicve budiste Heart Shrine Relics Tour din cadrul Proiectului Maitreya al Fundatiei pentru Pastrarea Traditiei Mahayana (www.maitreyaproject.org) . Expozitia este invitata in Romania de Centrul pentru Studiul Budismului Tibetan “White Tara” din Pitesti.
Contact: Alexandra Grigorescu
Email: buddhism.romania@gmail.com
Tel: +40 766 480 208 or  +40 771 276 016

Arad:
24, 25 & 26 June 2011
Arad, Romania
Friday: 5pm Opening Ceremony
Saturday: 10am to 7pm
Sunday: 10am to 7pm
Theatre Arad
B-dul Revolutiei
Arad
Romania
http://www.teatrulclasic.ro/

http://maps.google.ro/maps/place?hl=ro&biw=1895&bih=827&rlz=1W1ADBF_en&um=1&ie=UTF-8&q=teatrul+arad&fb=1&gl=ro&hq=teatrul&hnear=0x4745984ba35c59c3:0xf70074a3e558491,Arad&cid=4308399186481391592
Contact: Catalin Cront
Email: catalin@westeurotrans.ro
Tel: +40 (0)722.344.870


Initial, intre 10-12 iunie (cu acelasi program de vizitare), Expozitia a fost la Pitesti, la Biblioteca Judeteana Arges "Dinicu Golescu" (str. Victoriei, nr. 18).

EXPOZITIE EVENIMENT 
Maitreya Project Heart Shrine Relic Tour
Colectia de relicve Budiste din cadrul Proiectului Maitreya al Fundatiei pentru Pastrarea Traditiei Mahayana soseste in Romania!
  
 Sff: Ioasaf ( = Buddha), Adrian si Natalia

 

Sf Ioasaf = Buddha (Manastirea Studenica, Serbia)

Sfintii Varlaam si Ioasaf (Buddha)

Pentru cei care nu se tem sa descopere lucruri noi despre lume si despre ei insisi, pentru cei care au ales transformarea pe calea spiritualitatii, pentru cei pe care scepticismul nu-i impiedica sa avanseze pe cale cunoasterii, expozitia Maitreya Project Heart Shrine Relic Tour, care va fi prezenta curand si in Romania poate fi o experienta speciala.

Expozitia contine o pretioasa colectie de peste 1000 de relicve ale unor mari maestri Budisti (umani sau supraumani-divini), printre care: Buddha Vajrasattva (Buddha Divin), Buddha Kasyapa (Buddha de dinaintea lui Shakyamuni), Buddha Shakyamuni ( = Sf. Ioasaf = Buddha istoric din sec. V BC), Shariputra, Ananda (varul si ucenicul cel iubit al lui Buddha), Nagarjuna (cel care a primit transmisia invataturilor ezoterice lasate de Buddha fiintelor Nagas),  Lama Atisha (venit in Tibet de la Universitatea Nalanda-India in 1042), Lama Dromtonpa, Lama Tsongkhapa (fondatorul liniei Gelugpa), Karmapa (fondatorul liniei Kagyupta), Marpa, Milarepa, 500 Arhats, LongchenpaLongchenpa (incarnare a lui Bodhisattva Manjusri), Bodhisattva Chopak, Choling Terton, o Dakini, Lama Lodhak Chakdo (incarnare a lui Buddha Vajrapani, si mare maestru al Scolii lui Tsongkhapa) s.a. multi.
Aceasta colectie face parte din Proiectul Maitreya www.maitreyaproject.org initiat de Lama Zopa Rinpoche (apropiat al lui Dalai Lama) sub egida Fundatiei pentru Pastrarea Traditiei Mahayana www.fpmt.org

Majoritatea relicvelor gasite in cenusa maestrilor Budisti seamana cu niste perle ca de cristal. Budistii cred ca sunt produse ca rezultat al calitatilor spirituale ale maestrului, compasiunea si intelepciunea. Cum si oamenii obisnuiti pot dezvolta aceste calitati, relicvele ne reamintesc propria noastra natura esentiala de puritate si potentialul interior de a o manifesta.

Din martie 2001 cand a inceput turneul, colectia a calatorit prin Argentina, Suedia, SUA, Zimbabwe, Japonia, Italia, Namibia, Franta, Anglia si multe alte tari. Scopul turneului este sa inspire oamenii din toate traditiile si caile spirituale catre compasiune, intelepciune, buna intelegere si pace. Mesajul pe care il transmite nu este sectar, ci un mesaj de iubire binevoitoare catre toate fiintele, de pretutindeni. Evenimentele din cadrul Maitreya Project Heart Shrine Relic Tour sunt deschise tuturor, indiferent de religia sau traditia spirituala pe care o urmeaza.
  
„The best religion is the one that makes you a better person.” (Dalai Lama)






Sa mergem la "expozitie" si maestrii ne vor invata direct, la fata locului (ca orice sfant, prin moastele sale).
Si sa nu uitam ca:
- [pt crestini] Buddha Sakyamuni este Sf Ioasaf praznuit in calendarul ortodox pe 19 noiembrie iar in cel catolic pe 27 noiembrie (atunci cand s-a dorit epurarea sa din "Vietile Sfintilor" si din martirologii, Sf Ioan Damaschinul (sec. VII dHr, cel cu a 3-a mana din icoana "Maica Domnului cu 3 maini") l-a aparat spunand ca Sf Ioasaf a facut mari si multe minuni (ptca primise aceasta descoperire-revelatie in mod minunat de la Dumnezeu, desi intre ei erau peste 1200 de ani diferenta, insa Sfintii, indiferent de religie, se intalnesc in Vesnicie, in Inima, in Dumnezeu) si a cerut in mod expres pastrarea sa; doar atat, prin sincretism religios si pt a nu leza "sensibilitatea" fundamentalistilor, viata lui Buddha a fost translatata din sec. V iHr in sec. III dHr;
- [pt practicantii artelor martiale] Bodhidarma Patriarh al Budismului (descinzand din Buddha) este fondatorul Manastirii Shaolin si al Artelor Martiale ca Do - moderne (Dim Mak, Wu Shu Kung Fu, Karate-Do, Ju-Do, Aiki-Do s.c.l.);
- [pt practicantii de Zen] Bodhidarma Patriarh al Budismului (descinzand din Buddha) este fondatorul Ch'an-ului si al Zen-ului (curentele Soto si Rinzai etc);
- [pt practicantii de Yoga] Buddha a fost / este un mare yoghin si un Print al Yogai;
- [pt psihologi si medici psihiatri, psiho-traineri, team-builders si psiho-coacheri] Foarte multe dintre tehnicile si conceptele din psihologie / psihiatrie sunt luate din Traditia Orientului. Sa ne amintim de afirmatia socanta a medicului spaniol de origine columbiana Alphonso Caycedo, discipolul si urmasul lui Lopez Ibor la conducerea Societatii Mondiale de Psihiatrie si unul din medicii personali ai regelui Juan Carlos al Spaniei ( pe atunci doar print mostenitor): "Cu toata psihanaliza si cu toate metodele de care dispune, Occidentul se afla in paleoliticul cunoasterii fata de imensele si precisele sisteme puse la punct de Orient." ;
- [pt liber cugetatori si atei] Budismul a fost si este o mare civilizatie care merita sa fie respectata de catre toti.

Iar Buddha ne va invata pe toti
[rugaciunea, meditatia, contemplarea, autocunoasterea, descoperirea Sinelui s.c.l. care sunt adevaratul scopfarascop al Yogai, Zen-ului si Artelor Martiale]
, dincolo de cuvinte, direct si nemijlocit, I Shin Den Shin (= de la Inima/suflet la inima/suflet),
prin prezenta sa vie si actuala sub forma relicvelor sale (prezenta care ia forma lor) si a oricarui simbol ce il reprezinta (nume, imagine sacra, statuie, fotografie etc), cum, dealtfel face orice sfant si maestru.
Ii multumim, lui si maestrilor, pt Gratia pe care ne-au daruit-o, venind fizic in Romania (iar nu doar la Pitesti si Arad si nu numai pt cei care au venit la “Expozitie”, ci pt toti, care au primit astfel o pretioasa binecuvantare-initiere)
sau, mai bine-corect-exact zis, pt faptul de a fi intrat in visul-iluzia vietilor noastre, spre a ne ajuta sa ne trezim (la ceea ce suntem deja dintotdeauna = Starea Originara).
"Acesta pe care il vezi in fata ta si pe care il numesti Buddha, este doar o reflectare in constiinta ta a propriului tau Sine / a Sinelui."





Î: Cum sa fac ?
R:
Bodhidharma (1-ul Patriarh al Ch’an-ului / Zen-ului): “Pentru a găsi Iluminarea, tot ce aveţi de făcut este să vă vedeţi propria natură. Natura voastră este Iluminarea. Dacă nu vă vedeţi propria natură şi alergaţi fără încetare căutând altundeva, nu veţi găsi niciodată Iluminarea. Adevărul este că nu e nimic de găsit.”

Huang Po: “Mintea pură, izvorul a toate, străluceşte de-a pururi şi pretutindeni prin lumina propriei sale desăvârşiri. Dar oamenii, orbiţi de propriul lor văz şi auz, de propria lor simţire şi judecată, nu percep strălucirea spirituală a substanţei-sursă. Ar fi destul să scuture, dintr-o singură străfulgerare, toată această gândire conceptuală şi substanţa-sursă s-ar manifesta de la Sine precum soarele ce se înalţă pe cerul gol şi pur şi luminează fără oprelişti întreg universal fără de hotare.”

Hui-Neng (al 6-lea Patriarh al Ch’an-ului / Zen-ului): ”Cunoaşterea propriei minţi este eliberare totală, iar eliberarea înseamnă a atinge beatitudinea meditaţiei ultime, care este “starea fără gânduri”. Ce este “starea fără gânduri”? Înseamnă a vedea şi a cunoaşte toate lucrurile cu o minte liberă de orice ataşament. Într-o astfel de stare mintea pătrunde peste tot, dar nu se ataşează de nimic… “

“Tărâmul Preafericirii este în această lume,
Şi aici trebuie să fie căutată Iluminarea.
A căuta Iluminarea în afara acestei lumi,
Este la fel de absurd cu a căuta coarnele unui iepure.”

Rinzai: “Corpul desăvârşitei înţelepciuni
Transcende orice timp,
Calea cea Mare întrece tot ce este,
Nu scapără mai iute scânteia din amnar
Nici fulgerul, pierind intr-o sclipire.”

"Cand lucrurile se intampla,
Nu da niciun raspuns.
Niciunde mintea sa nu zaboveasca,
Ci tine-o nemiscata precum Vidul,
Cu desavarsire pura si far-de nicio pata,
Astfel vei atinge, subit,
Iluminarea."


Roger-Zelazny-Domn-al-luminii.pdf

Cititi SVP si comentariile din josul postarii (pp. 1-5). :)

 ................................................

Comentariu publicat de Bdi pe Mai 31, 2011 la 6:00pm
Ştergere comentariu
10, 11 & 12 June 2011
Pitesti, Romania

Friday: 5pm Opening Ceremony
Saturday: 10am to 7pm
Sunday: 10am to 7pm
Biblioteca Judeteana "Dinicu Golescu" Arges
str. Victoriei, nr.18
Pitesti
Romania
www.bjarges.ro
Contact: Alexandra Grigorescu
Email: buddhism.romania@gmail.com
Tel: +40 766 480 208 or  +40 771 276 016
Comentariu publicat de Bdi pe Mai 31, 2011 la 6:02pm
Ştergere comentariu
24, 25 & 26 June 2011
Arad, Romania
Friday: 5pm Opening Ceremony
Saturday: 10am to 7pm
Sunday: 10am to 7pm
Theatre Arad
B-dul Revolutiei
Arad
Romania
http://www.teatrulclasic.ro/
Contact: Catalin Cront
Email: catalin@westeurotrans.ro
Tel: +40 (0)722.344.870
Comentariu publicat de Bdi pe Mai 31, 2011 la 6:21pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Mai 31, 2011 la 10:36pm
Ştergere comentariu
Sfintii ne invata prin moastele lor, direct, tot ceea ce au scris/transmis in tomuri intregi de teologie, iar sfintii militari/luptatori ne invata direct Artele Martiale ca Do. [Cel mai mare judoka al tuturor timpurilor fiind cf. Mario Vasilescu: Iisus Hristos; cedeaza ca sa invingi, daruind vei dobindi, non violenta, actiunea prin nonactiune - wei wu wei]
Silent knowledge – cunoastere tacuta (prin Tacere/Mauna etern vorbitoare; v. si Don Juan din Castaneda). Direct, fara cuvinte/ganduri. Transmisie initiatica directa si totala prin Tacere. I Shin den Shin. De la inima Sfantului la inima mea, in Inima. De la sufletul Sfantului la sufletul nostru, in Suflet.
          Dialog cu maestrul Zen, Obaku (sec. IX d.Hr.):
          Întrebare: Dacă Buddha sălăşluieşte cu adevărat în calmul fără pereche din spatele multiplicităţii formelor, cum se face că din trupul său ars pe rug au rămas 84 de sfinte moaşte?
          R: Dacă într-adevăr gândeşti după cum vorbeşti, confunzi moaştele, care ţin de efemer, cu realitatea.
          Î: Oare sânt adevărate moaştele lui Buddha? Sau mai degrabă ele sânt meritele acumulate de Buddha?
          R: Nu există aşa ceva. Nu există merite.
          Î: Atunci de ce e scris: “Moaştele lui Buddha sânt eterice şi subtile; cele de aur sânt indestructibile?” Ce părere are Sfinţia voastră despre aceasta?
          R: Dacă îmbrăţişezi asemenea convingeri, de ce te mai numeşti ucenic într-ale Adevărului? Poţi oare să-ţi închipui oase în Vid? Minţile tuturor Iluminaţilor sânt una cu Marele Vid. Ce fel de oase te aştepţi să găseşti acolo?
          Î: Dar dacă aş fi văzut într-adevăr unele din aceste sacre relicve, cum ar rămâne atunci? [călugărul văzuse astfel de relicve din cenuşa lui Buddha]

 

Relicvariu cuprinzând un dinte al lui Buddha

          R: Ai fi văzut roadele propriei tale gândiri rătăcite de simţuri.
          Î: Sfinţia voastră deţine oare vreo asemenea relicvă? Vă rog, lăsaţi-ne s-o vedem!
          R: O veritabilă relicvă ar fi greu de văzut! Ca să dai de ea, ar trebui să faci praf şi pulbere marele Munte Sumeru, doar cu mâinile goale! Numai când minţile voastre încetează să mai zăbovească asupra a orişice, veţi ajunge la o înţelegere a veritabilei Căi. Aceasta poate fi exprimată astfel: Calea celor Iluminaţi înfloreşte într-o minte pe deplin eliberată de procesele gândirii conceptuale, în vreme ce discriminarea între “acesta” şi “acela” dă naştere unei cete de demoni! În sfârşit, ţineţi minte că de la început şi până la sfârşit nu există şi nu va exista vreodată nici cea mai mică firimitură de ceva care să poată fi perceput (aflat, atins, dobândit).

          Ceea ce vedem-percepem există, dar nu este (ca în vis). „Având cunoştinţa celor ce sunt ca şi cum nu ar fi, ai trecut cu vederea trecătoarele desfătări ale vieţii... “ – se spune în Acatistul Sf. Antonie cel Mare. În Acatistul Sfinţilor Voievozi Mihail şi Gavriil: „Bucură-te, făptură a Minţii celei ce a făcut lumea!” [Arhanghelul Mihail]. Iar în altă rugăciune: “Iisuse, Mintea cea mai presus de minte.” [Mintea minţii; Mintea minţilor]. În Acatistul Sfântului Gheorghe: „Dumnezeiască iubire ai avut in inima ta, Mucenice, şi foc al dragostei celei către Hristos; de care, infierbântându-ţi-se mintea, îndumnezeit cu totul şi înfocat te-ai făcut; şi pe toate acestea de faţă ca un vis le-ai socotit, strigând lui Dumnezeu: Aliluia!” „După Ziditorul cu râvnă râvnind, de sine-ţi chemat, întru nevoinţe ai intrat.” „Bucură-te, lumescule om, mai presus de lume cu mintea. Bucură-te, curată nelucrare a firii.” [acţiunea prin nonacţiune a Divinului] În rugăciunea de invocare a Sf. Duh a Sfântului Simeon Noul Teolog: “Vino, Tu Cel pururea nemişcat, cu toate că în orice clipă Te mişti şi vii către noi, cei ce zacem în prăpastie, pe când Tu Te afli mai presus de ceruri.”
Sfinţii şi Puterea din icoane vine (sic!) din spatele visului – Fiind. Iar în cadrul visului-lume se manifestă - ia o anume formă, corespunzător cu nivelul nostru de înţelegere, după Voia LUI-EI. Iar noi percepem din aceasta, uneori, şi mai puţin, doar o anume franjă, conform egoismului din noi. „Să dăm sfinţilor cinstirile cuvenite şi să-i vedem mai degrabă în strălucirea lăuntrică şi ascunsă, decât în ceea ce sunt pentru trup.”
Sf. Chiril al Alexandriei
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 1, 2011 la 3:18pm
Ştergere comentariu
Cineva, mai acid, spunea: "Un minut, doar atat...vorba cantecului... Bdi, budism sau crestinism?"
R:
Daca gandesti exista diferente, daca nu gandesti
[v. a gandi din strafundul negandirii / hishiryo / Norul Necunoasterii Divine],
nu exista !
Misticii din toate religiile se intalnesc, fiind 1 [Starea de Unitate din Dumnezeire].

Nota: Nec plus ultra pe Terra e ortodoxia [v. de ex. aprinderea Luminii la Ierusalim de Paste].
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 2, 2011 la 10:27pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 3, 2011 la 2:38pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 3, 2011 la 2:42pm
Ştergere comentariu
Ce sunt relicvele budiste?
Ca aspect, sfintele relicve seamănă cu nişte perle, găsindu-se de obicei în cenuşa maeştrilor spirituali budişti cu înalte realizări. Crearea relicvelor, numită ringsel, este bine documentată în sfintele sutre. Budiştii cred că ele apar în urma înaltului nivel de iluminare al unui maestru cu realizări spirituale.
Potrivit sutrelor, Buddha Shakyamuni le-a spus discipolilor săi că faptul de a se afla în prezenţa relicvelor sale le-ar aduce exact aceleaşi beneficii ca vederea lui în carne şi oase.
Vizitatorii relicvelor pentru Altarul Central au relatat puternice experienţe şi transformări în viaţa lor ca rezultat direct al apropierii de ele. Sfintele relicve se înmulţesc şi cresc. S-a observat că sfintele relicve se multiplică spontan şi cresc. Acest fenomen este bine documentat în literatura istorică şi a fost observat la unele relicve destinate Altarului Central, fapt pentru care există probe fotografice, ca şi mărturii ale personalului angajat în Turneul Relicvelor şi ale vizitatorilor. Creşterea relicvelor este considerată un semn de foarte bun augur, o indicaţie clară că statuia va aduce beneficii enorme lumii întregi.
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 3, 2011 la 3:04pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 3:50pm
Ştergere comentariu
.........................................................
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 4:27pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 4:48pm
Ştergere comentariu
Muntele Sfant "Sri Pada" din Sri Lanka:
http://www.ziarullumina.ro/articole;1543;0;53749;0;Lumea-hindusa-si...
... Etimologic, Sri Pada înseamnă "urma sfântă a piciorului", referindu-se la o adâncitură în stâncă, care ar fi fost lăsată chipurile pe vârful muntelui de un picior al lui Buddha. În fiecare an, sufocaţi de căldura insuportabilă şi de sudoare, mai bine de 30.000 de pelerini urcă încet spre vârful muntelui, pentru ca la răsăritul soarelui de la sanctuarul consacrat lui Buddha să poată savura priveliştea adâncului. Este şi motivul pentru care cei mai mulţi pelerini aşteaptă acest moment ca pe cel mai sublim şi sfânt din viaţa lor. Dar nu toţi pelerinii sunt budişti. Inclusiv hinduşii se strâng în jurul scobiturii, având credinţa că este urma piciorului zeului Shiva. Adepţii ambelor comunităţi religioase se roagă împreună, unul lângă altul, în pofida semnificaţiei cu totul diferite pe care o conferă originii sanctuarului. Mai mult decât atât: musulmanii la rândul lor consideră că e vorba de urma piciorului de Adam, primul om creat de Dumnezeu. Aici a plâns Adam în urma izgonirii lui de către Dumnezeu din Rai. Cel puţin aşa cred musulmanii din Sri Lanka şi India. Tocmai de aceea, ei numesc destinaţia pelerinajului "muntele lui Adam", un nume sub care înţelegem de cele mai multe ori muntele Sri Pada. Pe de altă parte, inclusiv creştinii autohtoni se numără printre pelerini, întrucât tradiţia lor susţine faptul că, în drumul său spre India, unde avea să propovăduiască creştinismul, Sfântul Apostol Toma s-ar fi oprit aici să se roage.
Prin urmare, pe vârful muntelui Sri Pada se configurează un sanctuar având o semnificaţie aproape universală, un punct de sfinţenie pentru mulţi credincioşi ai religiilor lumii. Într-un anume fel, avem aici un loc similar Ierusalimului, care pentru creştini, iudei şi musulmani reprezintă oraşul sfânt. Şi totuşi, între cele două există deosebiri evidente: pe muntele Sri Pada nu se află locuri de cult separate, acolo nu se declanşează conflicte între diferitele comunităţi religioase. ...
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 5:32pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 5:46pm
Ştergere comentariu
Din punct de vedere teologic, de-a lungul întregii sale istorii, Biserica Ortodoxă n-a avut o atitudine unitară. Încă din primele secole ale creştinismului, Sfântul Justin Martirul şi Filosoful făcea referire la "seminţele Logosului" prezente în întreaga lume (Justin Martirul şi Filosoful, Apologia, I, 46), iar Clement Alexandrinul scria despre "scânteile Cuvântului lui Dumnezeu" (Clement Alexandrinul, Stromate, 6, 7; cf. idem, Protrepticul, 6, 7) din cultura greacă de dinaintea creştinismului. Sfântul Justin Martirul şi Filosoful îi numeşte creştini, fără nici o ezitare, pe toţi cei care au trăit "conform Logosului", dar subliniază că Hristos rămâne criteriul suprem al valorilor vieţii religioase anterioare.
Origen are, la rândul său, o atitudine şi mai curajoasă în această privinţă, susţinând că Dumnezeu S-a descoperit nu doar anumitor popoare şi nu doar într-o anumită perioadă a istoriei, ci pretutindeni şi întotdeauna, cum ar fi, de pildă, în cazul lui Platon (Origen, Împotriva lui Celsus, 6, 47). Tocmai de aceea putem descoperi urme ale Providenţei divine nu doar în filosofie, ci şi în tradiţiile religioase păgâne. Ba, mai mult, miturile greceşti, de exemplu, ca şi relatările din Vechiul Testament, într-o formă alegorică, descriu adevăruri profunde ale vieţii (ibidem, 4, 38). De altfel, acesta este şi motivul pentru care scriitorul bisericesc le recomandă creştinilor să nu denigreze divinităţile păgâne, pentru că acestea nu sunt altceva decât încercări de a şi-L imagina pe Dumnezeu în căutarea permanentă a Acestuia.
Un alt exemplu, pe aceeaşi linie, îl reprezintă Eusebiu al Cezareei (265-339), care vorbeşte despre universalitatea Revelaţiei divine pentru toţi oamenii şi pentru toate popoarele, întrucât fiecare om posedă, prin creaţie, un sentiment religios înnăscut. În toate timpurile şi în toate locurile, afirmă fondatorul Istoriei Bisericii, au existat oameni care s-au evidenţiat prin "dreptate şi evlavie" (Eusebiu de Cezareea, Istoria Bisericească, I, 2, 6), oameni iubitori de Dumnezeu, pe care el îi numeşte "creştini în faptă" (ibidem, I, 4, 6).
Mulţi dintre Părinţii Bisericii vorbeau cu respect despre înţelepciunea antică. Astfel, Sfântul Vasile cel Mare îi îndemna pe tineri să studieze cu atenţie filologia şi ştiinţa păgână, aşa cum Moise studiase înţelepciunea egiptenilor, iar Daniel pe cea a babilonienilor. Tot la fel, Sfântul Grigorie Teologul, deşi se afla într-o dispută continuă cu păgânismul, totuşi făcea referire la "atracţia rătăcită" a celor din vechime "de a-L căuta pe Dumnezeu" (Sfântul Grigorie Teologul, Cuvinte despre teologie, II, 15).
...
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 6:35pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 6:39pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 7:08pm
Ştergere comentariu
http://www.scribd.com/doc/99830/Roger-Zelazny-Domn-al-luminii


Roger Zelazny
DOMN AL LUMINII
PREMIUL HUGO, 1968Roger Zelazny, 1967 LORD OF LIGHT
CUVÂNT ÎNAINTE
(prin care se arată că
realitatea
nu este decât ceea ce acceptăm noi a fi, potrivit schemelor de gândire care ne-au fost inoculate prin cultură, impuse prin obişnuinţă sau propuse de cei putini atinşi de aripa inspiraţiei în aplecarea lor asupra temeiurilor a ceea ce cu toţii, dar fiecare în parte, credem a şti.)

Cartea pe care o aveţi în mână nu intenţionează să înlocuiască o realitate, ea propune doar o alta şi, prin urmare, nimic nu s-a schimbat, numai totul este altfel!
Traducătorul
Notă: paginile dedicate descifrării panteonului indian, vast câmp al operaţiunilor de acest fel, ocupă spaţii ample în tratate, dicţionare şi enciclopedii; tulburaţi-le pacea savantă, dacă notele din josul paginilor nu reuşesc să vă astâmpere curiozitatea, dar nu fiţi surprinşi sau dezamăgiţi dacă veţi constata că echivalenţele sunt greu de stabilit şi amintiţi-vă că
autorul
este, de fapt, unul dintre creatorii
realităţii...


UNU
Se spune că la cincizeci şi trei de ani după eliberarea lui, s-a întors din Norul de Aur, pentru a ridica încă o dată mănuşa aruncată de Ceruri şi a se opune Ordinului Vieţii şi zeilor care dăduseră porunca. Adepţii lui se rugaseră pentru această întoarcere, deşi asemenea rugăciuni erau un păcat. Rugăciunea nu trebuie să-l tulbure pe cel ce a păşit în Nirvana, indiferent de împrejurările plecării sale. Purtătorii robelor galbene se rugaseră, oricum, ca Manjusri, Cel al Săbiei, să revină printre ei. Se spune că Boddhisatva a auzit...
Cel ale cărui dorinţi au fost aduse sub ascultare,care este slobod de rădăcină,
a cărui păşune este golătatea,
fără de ghiers şi liber -neştiută-i este calea,ca a păsării în slavă.
Dhammapada (93)
……….,

„Last but not least”: Filmele şi  cărţile SF şi Heroic Fantasy (care exprimă avangarda gândirii umane, în forme necenzurate şi libere de prejudecăţi/păreri preconcepute, dezinhibate-în genul brain storming-în care orice soluţie este bună, dacă funcţionează). Ian Watson: „SF-ul reprezintă partea beletristicii care dă cel mai mult de gândit cititorilor ce se apropie de el cu mintea deschisă, încât deseori Science Fiction-ul este atacat tocmai pentru ceea ce el foloseşte cel mai bine de la om, şi anume: inteligenţa.”
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 6, 2011 la 7:28pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:14pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:21pm
Ştergere comentariu

 

.............................................................
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:32pm
Ştergere comentariu
http://en.wikipedia.org/wiki/Maitreya

Relying on certain Mahayana Buddhist citations and quotations, we believe that in this fortunate aeon one thousand buddhas will appear. This is the time of the fourth buddha, Buddha Shakyamuni, whose teaching is still existing, and the fifth Buddha will be Maitreya Buddha."
— His Holiness the XIVth Dalai Lama

After Shakyamuni Buddha’s teachings end in this world there will be an aeon of weapons, so many millions of millions of people will die; then there will be an aeon of sickness – so many millions of millions of people will get sick and die; then there will be an aeon of famine and poverty when all over the world so many people will die and suffer inconceivably. Then after that Maitreya Buddha will descend to the Earth. By building more Maitreya Buddha statues those aeons of incredible suffering are shortened and Maitreya Buddha’s teachings will arise earlier.
— Lama Zopa Rinpoche, Spiritual Director of Maitreya Project
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:33pm
Ştergere comentariu
In the Sutra of the Mudra Entering Developing the Power of Faith, the Buddha said, “If any young man or woman should give food of a hundred flavours to as many arhats (those who have a direct understanding of the nature of reality) as there are particles of dust in all the universe, and should do so every day for as many ages as there are grains of sand in the banks of the river, Ganges – if another young man or woman should merely see the painted image of the Buddha, this would produce infinitely greater merit (positive potential) than that. How much more merit, then, would be produced by pressing one’s hands together in reverence before such a Buddha image, or offering it a flower, incense, perfume or light? The merit produced by these acts would be infinitely greater still."
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:36pm
Ştergere comentariu
"Regardless of faith, the object also has power. The power of the statue [and other holy objects] arises from Buddha's mind. It comes from the inconceivable qualities of the Buddha; from so many prayers that Buddha made in the past."
— Lama Zopa Rinpoche, Spiritual Director of Maitreya Project
Buddhists do not worship statues and religious artifacts. A Buddhist image is used as an inspiration for creating and spreading positive human qualities like loving-kindness and peace. According to Buddhist tradition, sacred objects — for example, statues and relics — provide a uniquely powerful means by which we can bring to mind the positive attitudes that are essential to the development of loving-kindness.
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:43pm
Ştergere comentariu
Marturii:
"I had some faith in the power of holy objects, but it was mainly based on my faith in Lama Zopa Rinpoche and his word that they have power. After being on the Relic Tour, my scientific inquiring mind now understands this power based on empirical evidence.

I have seen thousands of people transformed by the presence of these relics. I have felt them transform my own mind...They emit some sort of transmission that can make a person open to their hearts and to the hearts of others.  I don’t know how, but the relics seem to connect people to the enlightened experience, what we call Buddha’s blessings.

I used to think that the Maitreya statue was a good project because it was a good thing to have a big symbol for peace in the world, but now I understand that the statue itself will make peace in the world because those relics are going to be inside the heart of the statue and they will broadcast that blessing round the world, like a radio broadcasts radio waves. Peace power."
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:50pm
Ştergere comentariu
" When I was in Tibet there were lots of relics before the Chinese Communists came. When they came the relics were all taken away. Even to be able to access the containers in which the relics used to be kept you would have had to go though an incredible ordeal of bureaucracy and difficulty.
There is a place near Bombay where they have the relics of Sariputra and Maudgalyayana, the two principal arhat disciples of Buddha Shakyamuni. These relics are preserved really tightly. You cannot just go and have the access that you have here today [at Maitreya Project's Heart Shrine Relic Tour]. You have to file an application to the Central Indian Government and then it takes time. If your application is accepted an official comes with the seal of the government to open the reliquarium. It takes a great deal of effort to have access to that.
In Sarnath, India, near Benares, there is a temple with the relics of the Buddha. And that also is not easy. We had to request the abbot who sent two monks. We had to make a huge offering to the temple just to be able to get in line. It was something quite short, done quite fast, to be able to access the Buddha's relics. So that wasn't that easy.
Normally, it is not like today [at Maitreya Project's Heart Shrine Relic Tour], where the relics are so easily accessible, where you can see so many relics and receive their blessing for as long as you want, at leisure. This is exclusively because of the kindness of Lama Zopa Rinpoche and the Maitreya Project. Lama Zopa Rinpoche is exceptional in his activities in that he was able to collect such a great number of different relics from all over the world. And they are here." (Ribur Rinpoche)
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 4:54pm
Ştergere comentariu
 "Just seeing the relics of the Buddha purifies an incredible amount of negative karma [actions and habits] and that goes also for the other relics as well. They are so unbelievably difficult to find, to come into possession of this is just something almost unthinkable. " (Ribur Rinpoche)

"It is said that the body of the Buddha is vast like the ocean but ordinary beings cannot perceive it. For their sake, the buddhas manifest relics as a means for passing on the blessings of their body, speech and mind."
(Kirti Tsenshab Rinpoche)
Comentariu publicat de silvian dobre pe Iunie 7, 2011 la 5:09pm
Ştergere comentariu
As dori sa vad si eu o asemenea interesanta colectie ! multumesc !
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 5:54pm
Ştergere comentariu
"I have diabetes and kidney failure. I was on dialysis three times a week. Within a week of visiting the Relics my kidneys improved! I am no longer on dialysis. Words cannot express my gratitude."
(Mr. Rajnikant Raithatha)
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 6:51pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 7, 2011 la 6:53pm
Ştergere comentariu


 

.............................................................

Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:04pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:05pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:07pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:09pm
Ştergere comentariu

Sff. Varlaam si Iosafat (Buddha)
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:10pm
Ştergere comentariu

Sf Ioasaf (Buddha) [Studenica-Serbia]
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:11pm
Ştergere comentariu

Buddhas Divini
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:35pm
Ştergere comentariu
Atentie insa, sa nu ne lasam manipulati (de catre asa zisul ? "Guvern Ocult" ? + ? alte entitati ?) prin evenimente de tipul "Blue Beam Project" !!!
[Proiectul "Catedrala Mantuirii Neamului" si alte constructii gigantice-megalomane
(care difera radical fata de monumentele megalitice ale antichitatii si preistoriei; v. pt comparatie si statuile colosale din vechime ale lui Buddha, care cam difera ca "radiatie" fata de statuia lui Buddha Maitreya de 150m)
(proiecte bune infiltrate de forte "oculte")
de la noi si de aiurea cu scop declarativ religios ? - zic unii  ]
http://rationalwiki.org/wiki/Project_Blue_Beam

http://ro.wikipedia.org/wiki/Proiectul_Blue_Beam
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 3:54pm
Ştergere comentariu




comparati cu:



Se poate pune intrebarea (v. mai jos de ce): Din moment ce exista deja din vechime un complex monastic budist la Kushinagar pe locul "mortii fizice" (intrarea in PariNirvana) a lui Buddha Shakyamuni cu o statuie megalitica a sa, pt ce sa nu se extinda acesta si sa se alature o statuie comparabila ca dimensiuni si conceptie a lui Buddha Maitreya [in loc de cea de 150 m = cea mai mare din lume a sa] ?
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 4:11pm
Ştergere comentariu








"Cu incredere si credinta se trece Puntea oamenilor / zeilor."  (v. Castaneda si filmul "Thor")
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 4:23pm
Ştergere comentariu

Buddhas Divini



http://en.wikipedia.org/wiki/Five_Dhyani_Buddhas
http://viewonbuddhism.org/5_dhyani_buddhas.html




 

................................................................

Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 7:08pm
Ştergere comentariu

Ziua lui Buddha (Sf Ioasaf):
crestini ortodocsi (19 noiembrie),
crestini catolici (27 noiembrie).
http://www.newadvent.org/cathen/02297a.htm
http://www.indianexpress.com/oldStory/64358/
http://en.wikisource.org/wiki/1911_Encyclop%C3%A6dia_Britannica/Bar...
( Baronius was keen on purifying the martyrology of apocryphal legends but accepted this story on the authority of the writings of St John Damascene (c. 657-749 CE) who often mentioned the two ascetics. The entry in the martyrology, 27 November, reads, ‘In the Indies, bordering upon Persia, Saints Barlaam and Josaphat, of whose wondrous deeds St John Damascene has written.’ )
[Remember, just because the legends about a Saint are untrue...or based off pagan mythology...doesn't mean the Saint doesn't exist.   People are canonized...not the legends ABOUT those people. Sometimes even fake names get attached to Saints and we lose their original names. Doesn't mean the Saint didn't exist (God will know who in heaven we really mean)...because there must have been some person who was the "kernel" to which these legends accrued. The seed for the "snowball effect" of pious legend...though sometimes the "snowball" picks up some pretty wacky stuff. I don't know if the name is really a "corruption" per se...]

Ziua lui Buddha (Vesaka) in Orient:
In all east Asian countries, except Japan beginning in 1873, it is held on the 8th day of the 4th month in the Chinese lunar calendar, and the day is an official holiday in Hong Kong, Macau, and South Korea. The date varies from year to year in the Gregorian calendar:
2011: May 10 ; 2012: May 28 ; 2013: May 17 ; 2014: May 6 ; 2015: May 25.
Japan adopted the Gregorian calendar rather than the Chinese lunar calendar in 1873. The 4th month in the Chinese Lunar Calendar is translated into April or May. Therefore Buddha's birth is celebrated on April 8 or May 8 in many Japanese temples, and rarely on the orthodox Chinese calendar date.
Ziua Vesak, numita si ziua lui Buddha, este o ocazie pentru toti budistii din lume pentru a se intalni si a celebra nasterea, iluminarea si moartea lui Buddha.
Vesak are loc in fiecare an de luna plina din mai sau iunie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Buddha's_Birthday
http://en.wikipedia.org/wiki/Ves%C4%81kha

http://www.urbandharma.org/udharma3/holidays.html
http://buddhism.about.com/od/buddhistholidays/tp/buddhistholidays.htm

The Buddha used the example of a wild elephant which, when it is caught, is harnessed to a tame one to train. In the same way, he said, a person new to Buddhism should have a special friendship of an older Buddhist. To mark this saying, Thais hold an elephant festival on the third Saturday in November. (coincidenta/sincronicitate: 19 nov. 2011, ca si sarbatoarea ortodoxa !)

Namo Amida Butsu !
O Mi To Fo !
http://en.wikipedia.org/wiki/Nianfo
http://nembutsu.blogspirit.com/archive/2005/11/05/what-is-namo-amid...

Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 8, 2011 la 7:32pm
Ştergere comentariu
What is "Namo Amida Bu"? Namo Amida Bu is the Buddha prayer or nembutsu. "Namo" is the little, vulnerable, conditioned self calling out. "Amida Bu" is the Buddha on the Other Shore calling back. Whenever we conceptualise anything, there is always an "other shore", a beyond.

The act of conceptualising is a mental grasping that emcompasses something and thus puts a boundary upon it. Amida is the boundariless. Beyond the born is the Unborn. Beyond the self is the Measureless. Beyond our frailty is Amida. We have been born - we are here - how can we make sense of it? Human beings seek to make meaning out of their existence. A great meaning cannot be accomplished within oneself, however, but only by going beyond oneself. The religions in the world offer ways to try to conceptualise this "beyond-self" experience. Buddhism does so in a way that does not load us with dogma, guilt, or an undue metaphysical burden. Some metaphysics are an unavoidable dimension of any kind of spiritual reflection, but we should know that metaphysics grows out of the experience of existence. I exist. I see that I am a small and vulnerable being in vital need of help of all kinds. I call out. Namo Amida Bu. I call out to the unknown that lies beyond myself. It is the power that forms and supports me. In order to be a self, one must alienate oneself from the rest of the universe. With Namo Amida Bu we call to our other half - though, of course, the "halves" are disproportionate, since I am virtually nothing and it is everything. So by calling the nembutsu, I recognise my own self assertion: I recognise both the strength and the foolishness of my project to be somebody - and I celebrate the fact that the universe is always calling me back.
http://nembutsu.blogspirit.com/archive/2005/11/05/what-is-namo-amid...

Paralela cu "Rugaciunea Inimii a lui Iisus".



Nota:
Cineva a spus candva: Crestinismul "cu amenintari"
[cu pacatul, Iadul; "Daca nu faci cum zicem... D te va pedepsi !"]
practicat astazi, nu este al lui Hristos !
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 13, 2011 la 3:10pm
Ştergere comentariu
Binecuvantarea pe care o da Buddha animalelor prin relicva sa (in forma de stupa miniaturala) nu este o poveste !
Sa ne amintim conex ca:
- In fiecare om exista inca o parte animalica, care trebuie recunoscuta, descoperita si folosita ca energie pura subiacenta (de ex. in artele martiale, v. filmul "Neinduratoarea Hiena" cu Jackie Chan);
- Ramana Maharshi a daruit (prin atingere) prin Gratia Sa moksha = Eliberarea mai multor animale, direct din stadiul de animal (fara a mai trebui sa se reincarneze succesiv in stadii superioare, eventual de om): vaca, paun, caprioara, caine s.a.;
- Don Juan (v. Carlos Castaneda) avea ca elevi un caine (Oscar) si doi copaci;
- Toti Sfintii si maestrii erau prieteni cu animalele si le transmiteau Invatatura Divina si acestora (v. de ex. Sf Francisc de Assisi si Sf Anton de Padova);
- Shiva marele zeu, apare pe sigiliile de la Mohenjo Daro (7000 iHr) nu sub forma uzuala de Shiva Nataraja (care danseaza Dansul Cosmic), ci sub forma de Shiva Pashupati = Stapinul (Bland si Milostiv) Animalelor (domestice si salbatice) = Blandul Pastor;
- Insusi Mantuitorul Hristos S-a aratat Sf Mc Eustatie Plachida (generalul roman al lui Traian care i-a castigat acestuia al 2-lea razboi cu dacii, fiind astfel unul dintre fondatorii poporului roman) sub forma unui Cerb (cu o Cruce de Lumina intre coarne, ca in povesti).

Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 13, 2011 la 3:11pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 14, 2011 la 9:40pm
Ştergere comentariu
Ev Matei 22: 2-14:
„Împărăţia cerurilor se aseamănă cu un împărat care a făcut nuntă fiului său.
A trimis pe robii săi să cheme pe cei poftiţi la nuntă; dar ei n-au vrut să vină.
A trimis iarăşi alţi robi şi le-a zis: „Spuneţi celor poftiţi: „Iată că am gătit ospăţul meu; juncii şi vitele mele cele îngrăşate au fost tăiate; toate sunt gata, veniţi la nuntă.”
Dar ei, fără să le pese de poftirea lui, au plecat: unul la holda lui, şi altul la negustoria lui.
Ceilalţi au pus mâna pe robi, şi-au bătut joc de ei şi i-au omorât.
Când a auzit împăratul, s-a mâniat; a trimis oştile sale, a nimicit pe ucigaşii aceia şi le-a ars cetatea.
Atunci a zis robilor săi: „Nunta este gata; dar cei poftiţi n-au fost vrednici de ea.
Duceţi-vă, dar, la răspântiile drumurilor şi chemaţi la nuntă pe toţi aceia pe care-i veţi găsi.”
Robii au ieşit la răspântii, au strâns pe toţi pe care i-au găsit, şi buni şi răi, şi odaia ospăţului de nuntă s-a umplut de oaspeţi.
Împăratul a intrat să-şi vadă oaspeţii; şi a zărit acolo pe un om care nu era îmbrăcat în haina de nuntă.
„Prietene”, i-a zis el, „cum ai intrat aici fără să ai haină de nuntă?” Omul acela a amuţit.
Atunci împăratul a zis slujitorilor săi: „Legaţi-i mâinile şi picioarele şi luaţi-l şi aruncaţi-l în întunericul de afară; acolo va fi plânsul şi scrâşnirea dinţilor.
Căci mulţi sunt chemaţi, dar puţini sunt aleşi.”



V. si portiunea cu “Dintele lui Buddha din Sri Lanka” din episodul 1 “Flesh and Bone” al serialului “Out of Egypt” (realizator Dr. Kara Cooney / Discovery Channel)
http://dsc.discovery.com/tv/out-of-egypt/
[pt a vedea cat de greu se ajunge la “Dintele lui Buddha”; spre deosebire de conditiile extrem de permisive din Romania care sunt un mare dar … al lui Buddha]
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 14, 2011 la 9:41pm
Ştergere comentariu

"Simt o energie deosebită înăuntru. Am venit de la Bucureşti, cu toată familia să le vedem şi mi se par extraordinare. Nu se poate descrie în cuvinte", ne-a spus P. P., de 55 de ani, care este de religie ortodoxă.
[un om cu bun simt, care si-a ascultat indemnul sufletului, spre deosebire de altii care au facut urechea surda, sau au fost prost sfatuiti de catre rauvoitori]
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 14, 2011 la 9:45pm
Ştergere comentariu
Este mai mult decat minunat !
[Initiatic, ezoteric s.c.l.]
Mergeti !
Nu o sa va para rau.
O ocazie extraordinara de a te intalni (cu) / a simti pe viu Prezenta Inefabila.
Si de a constata ca tot ce scrie prin Cartile Sfinte nu e poveste si e mult mai mult decat credeam noi cu mintea rationala.

Multumim organizatorilor din Romania si din afara.
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 21, 2011 la 10:07pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iulie 1, 2011 la 1:17pm
Ştergere comentariu

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Buddha_relics.JPG
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Engakuji-Shariden-M9239.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Relic_of_the_tooth_of_the_Buddha
http://www.btrts.org.sg/Index_Eng.html
http://www.btrts.org.sg/Index_About_Us_Sacred_Relics_Buddha.html
http://www.btrts.org.sg/Index_About_Us_Sacred_Relics_Buddha_Discipl...
http://en.wikipedia.org/wiki/Engaku-ji
http://zen.rinnou.net/head_temples/06engaku.html



Conex cu Legenda Dintelui lui Buddha (care spune ca acesta asigura victoria si o domnie prospera celui care il "are" si il respecta) sa ne amintim de Legenda Sf Lanci a lui Iisus (care spune cam la fel) si in care au crezut, nu fara temei, multi, printre care: Carol cel Mare, Hitler, Eisenhower, Roosevelt, Truman s.a.
Comentariu publicat de Bdi pe Iulie 1, 2011 la 1:18pm
Ştergere comentariu
http://www.buddhanet.net/e-learning/buddhistworld/pilgrimage.htm
Locurile sfinte de pelerinaj in budism: Lumbini (nasterea), Bodh Gaya (Iluminarea), Sarnath (primele invataturi) si Kushinagar (moartea fizica = trecerea in PariNirvana).
.............................................................

Comentariu publicat de Bdi pe Noiembrie 19, 2014 la 11:33am
Ştergere comentariu
La Manastirea Sf Pavel din Mt Athos exista o particica din moastele Sf Ioasaf cel din India (adica Buddha) ajunsa acolo printr-un complex joc al istoriei.
http://www.munteleathos.com/Pagina/Afisare/Manastirea_Sfantul_Pavel
Comentariu publicat de Bdi pe Noiembrie 19, 2014 la 12:02pm
Ştergere comentariu
Se face vizualizarea lui Buddha deasupra crestetului, in inima si in tanden.
Mantra:
„Om Ahmi Dewa Hri”
sau
„Om Namo Amida Butsu”
sau
„O MI TO FO”.
Comentariu publicat de Bdi pe Mai 3, 2015 la 5:40pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 4, 2015 la 11:13am
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 4, 2015 la 11:16am
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 5, 2015 la 10:35am
Ştergere comentariu
"Acesta pe care il vezi in fata ta si pe care il numesti Buddha, este doar o reflectare in constiinta ta a propriului tau Sine / a Sinelui."
............
Vizitator:
-         Sunt ingrijorat de razboi, de soarta oamenilor in lume… ce parere aveti despre aceasta?
Ramana Maharshi:
-         O iluzie la fel de mare ca si acest Maharishi cu care crezi ca stai de vorba acum !
Comentariu publicat de Bdi pe Iunie 5, 2015 la 10:36am
Ştergere comentariu
"Acesta pe care il vezi in fata ta si pe care il numesti Buddha, este doar o reflectare in constiinta ta a propriului tau Sine / a Sinelui."
............
Vizitator:
-         Sunt ingrijorat de razboi, de soarta oamenilor in lume… ce parere aveti despre aceasta?
Ramana Maharshi:
-         O iluzie la fel de mare ca si acest Maharishi cu care crezi ca stai de vorba acum !
Comentariu publicat de Bdi pe Iulie 30, 2015 la 1:28pm
Ştergere comentariu
Comentariu publicat de Bdi pe Iulie 30, 2015 la 1:31pm
Ştergere comentariu
V. si:
http://altmarius.ning.com/profiles/blogs/sff-ioasaf-sau-iosafat-adi...

...............................................................